Real Time Analytics

Livet På En Kant

Utkast: Oct. 24, 2012

Publicerad 2012-10-24 12:54:00 i Vanlig vardag,

Snart kommer de från kommunen som ska kolla vad för hjälp jag behöver. Suck! Känner mig som en 100-årig krympling. Nåja, det är väl bättre att få hjälp. De kommer kl 15.

Idag ska jag få sitta ute och äta iaf. Det ska bli skönt. Det är tydligen kallt så jag ska ta på mig massor med kläder. Dessutom vill jag sitta ute innan det kommer en massa till stallet för jag orkar inte träffa så många än.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela