Real Time Analytics

Livet På En Kant

Sömnproblem

Publicerad 2012-10-04 03:52:00 i Vanlig vardag,

Det är inte lätt att vakna kl 0207 för att sedan inte kunna somna om. Vad gör man då? Jo, man sätter sig och tittar på Gökboet. Bra nattunderhållning.

Imorgon får jag besök. Det var inte så populärt att skriva att han var "fel man". Han beklagade sig lite. Men, men vi har ju konstaterat förut att livet inte är lätt att leva. Imorgon får jag iaf lunchbesök. =) Det är såååå tråkigt att vara handikappad, inte ta sig någonstans och sitta själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela