Real Time Analytics

Livet På En Kant

Saker bara plupp, plupp - löser sig!

Publicerad 2012-10-09 13:43:00 i Vanlig vardag,

 Nu ska jag gå och duscha. Varje dag nu måste jag vara förberedd. Jag är färdig med det jag behövde för att prata med den här personen och när han kommer vill jag känna mig fräsch också. Han kanske kommer idag, imorgon, på torsdag, ja, jag vet inte vilket. Det beror väl på när det passar. Det enda jag vet är att jag vill och har önskat att han kommer. Jag vet att han gör det. =) Helst så snart som möjligt.

Snart kommer Sikki von Pikki och eftersom jag är djupt imponerad av henne idag har jag lovat att baka en kaka. =) Sedan ska vi komma på något så hennes häst blir bra. Efter det blir det stallet.

Jag har dessutom öppnat fler dörrar. Jag hittade några till nämligen. Det är några saker som kommer lösa sig den här veckan och de håller på just nu. Det går framåt på alla plan just nu. I morse kände jag mig trött och som att allt blev ett problem. Nu är allt toppen igen och bra saker fortsätter hända under dagen. Imorgon kommer det en överraskning. Det kanske är mina 26 miljoner. Vem vet? =D

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela