Real Time Analytics

Livet På En Kant

Nu skiter jag i det här

Publicerad 2012-10-14 12:00:00 i Vanlig vardag,

Det suger idag. Det regnar, är kallt och känns som att det är istappar som faller från himlen. Vad gör man då?

Jo, man åker iväg en sväng och sitter i värmen och har det skönt. Idag vill jag inte spendera tid på att vara nere i något kallt och rått stall. Dessutom kan jag ju inte rida just nu. Snart kanske jag kan börja med det, men jag vill inte än. Jag visade Norton i tre varv i veckan och det kändes som att springa ett maraton. Det kanske blir bilder från dagen senare. Just nu väntar jag på sällskapet som är på väg. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela