Real Time Analytics

Livet På En Kant

Nu har jag gjort något igen....

Publicerad 2012-10-09 21:52:16 i Vanlig vardag,

Bara för att jag har skrivit så mycket på den här sidan ett tag om en speciell person kom jag idag på mig själv med att göra en sak som han tyckte jag skulle göra. Det är fan stort egentligen. Inte att han sa det utan att jag gjorde det. Jag har önskat det ett tag. Inte önskat på det sättet jag skrivit om här senaste dagarna utan jag har verkligen gått och tänkt på att jag önskat att jag gjort det. Nu är det gjort. En enkel mening senare är jag på G....
 
Tack, säger jag bara för att du öppnade tankelinjen åt mig. Jag tror att det här blir bra i slutändan. Jag är på G liksom. Halva planen är färdig. Nu börjar jag också kunna staka ut mål för olika saker. =D
 
Jag börjar verkligen längta efter att få prata med den här personen. Nu börjar jag dessutom känna att jag vågar släppa in någon i mitt hem. Det är verkligen viktigt för mig att känna mig komfortabel med det. Dessutom vill jag verkligen prata med honom. Det är inte så att jag egentligen har något att säga, förutom att jag alltid tyckt sjukt mycket om honom sedan första gången vi träffades. Allt som har varit tänker jag strunta i. Jag vet att jag vill vara med honom. Det räcker. Inget konstigare än så. Om det nu gått länge och jag fortfarande inte kan sluta tänka på honom så är det bara så. Jag måste ge det en chans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela