Real Time Analytics

Livet På En Kant

Läsarna väntar med spänning på fortsättningen

Publicerad 2012-10-11 20:35:50 i Vanlig vardag,

Det var en kommentar jag fick IRL idag. Det var rökpaus och när jag knallade förbi kom kommentaren om att de med spänning väntar på fortsättningen i bloggen. Det de först och främst väntade på är "mannens" nästa ankomst. Det gör faktiskt jag också. Om sanningen ska fram...

...har jag faktiskt köpt mat som jag ska bjuda på. Nästan iaf. Det är som vanligt när någon ska komma till mig eller göra något med mig. Jag har vin. Sedan länge har jag en vinflaska med ett sjukt gott vin och jag kom på mig själv med att tänka att jag köpt lite "finare" mat hem. Allt detta för att han och jag ska äta tillsammans. Mmm, så är det.

Det har blivit lite som en följetong det här. To be continued.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela