Real Time Analytics

Livet På En Kant

Konkret exempel på hur man får allt man önskar sig

Publicerad 2012-10-05 23:17:31 i Vanlig vardag,

Jag inser att jag har väldigt många L i mitt liv. Fick ett tips om att gå in och läsa på en blogg av en av Larna. Sagt och gjort googlade jag fram och oj, det var intressant läsning.
 
Hittade den här sidan och det här ska jag tillämpa nu när jag lägger mig.
 
http://rosaglasogon.se/2012/08/24/konkret-exempel-pa-hur-man-far-allt-man-onskar-sig/
 
Läs och tänk till lite ni också.. Jag VET vad jag ska önska mig och eftersom jag redan påbörjat det vet jag att det kommer att hända redan i helgen.
 
Nästa vecka vecka kommer min nya säng. Jag sa ju att sovrummet skulle bli klart. Lägenheten ska bli "min" nu. När jag har en säng sedan fattas bara mannen. =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela