Real Time Analytics

Livet På En Kant

Känns som att allt som kan gå fel går fel just nu

Publicerad 2012-10-31 16:03:18 i Vanlig vardag,

Det känns så. Just här och just nu, men så är det nog inte. Jaja, jag får fixa listan helt enkelt. Börjar med mitt eget för att sedan fortsätta med resten. Suck och stön! Här finns ingen ro till att vara sjuk. Tur att jag kände mig en miljon gånger bättre. Jag var till och med ut med hunden en sväng. Inte för att jag har något att sätta emot om det skulle hända något, men han var tvungen att kissa så jag hade inget val.
 
Jag ska fixa lite saker som inte känns bra nu. Det här måste fungera. Det bara är så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela