Real Time Analytics

Livet På En Kant

Jahapp, så blev det med det =(

Publicerad 2012-10-01 11:29:28 i Vanlig vardag,

Var hos läkaren idag och nu ska jag vara hemma i tre veckor till. Känns sådär. Inte för att jag anser att jag orkar jobba, men jag vill egentligen inte vara sjukskriven. Jag tycker om att arbeta. I helgen skulle jag ha jobbat extra och det jobbet tycker jag är SÅÅÅ roligt så jag väntade in i det sista och hoppades att något mirakulöst skulle hända, men det gjorde det inte.

Nu sitter jag iaf här och har en sjukskrivning till den 21:a.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela