Real Time Analytics

Livet På En Kant

Jag vill åka hem....

Publicerad 2012-10-22 08:52:14 i Vanlig vardag,

De här tanterna är bara för mycket nu. Jag orkar inte med dem mer. Inatt har jag knappt sovit helelr. Den ena sover ju för fan knappt. Det är hon som skriker hjälp, hjälp hela tiden. Just för tillfället har hon gått vilse vid en busshållplats. Suck, alltså! Dessutom vägrar hon ta sina prover idag.
 
Den andra är ju iaf bara rolig och hennes tyska som hon pratar när hon sover är också rolig.
 
Mellan 9-10 är ronden. Jag vet inte vad de har tänkt nu. Antagligen inte alls.Vi får väl se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela