Real Time Analytics

Livet På En Kant

Jag önskar mig ett nytt arbete

Publicerad 2012-10-16 14:07:00 i Attraktionslagen,

Det gör jag faktiskt. Just nu går störst del av min energi och tid åt att tänka på att jag verkligen inte vill arbeta där. Den tiden är förbi. Jag måste hitta något som gör att jag har energi och vilja kvar att göra något annat.

Följande kriterier önskar jag till mitt kommande jobb:

*Det ska vara nära mitt hem.

*Det ska inte vara heltid.

*Det måste fungera med hunden. (Olika lösningar finns)

*Det ska uppfylla mina budgetkrav för min egen ekonomi gällande intäkter.

*Det ska vara något som jag känner att jag vill göra alternativt något som även är fördelaktigt för min egen verksamhet.
 
Det här är vad jag önskar mig, eller bättre. Det är vad jag vill ha och jag vill ha det så snart som möjligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela