Real Time Analytics

Livet På En Kant

Jag önskar att jag hade någon att äta middag med

Publicerad 2012-10-07 18:28:07 i Vanlig vardag,

Det är faktiskt tråkigt att äta själv. Ingen kan påstå något annat. Till nästa helg önskar jag middagssällskap hemma hos mig. Det är viktigt att det är någon jag vill äta med och det är viktigt att det är hemma hos mig.

Jag är lite av en pedant och perfektionist innerst inne och jag tycker inte om att släppa in folk när hemmet inte ser perfekt-perfekt ut. Det är ett STORT problem för mig, speciellt eftersom jag känner att jag inte hinner städa 24/7 och hunden drar in sjukt mycket grus. Jag har faktiskt dammsugit 2 ggr/dag senaste veckan och ändå har jag ett dubbellager med grus på golvet.

Kommentarer

Postat av: Stall-babe

Publicerad 2012-10-08 11:24:30

Du kan ju alltid äta middag med mig kilsom, du å jag Jenny ;-) När drar vi utomlands? weekend trip kan du väl visualisera ihop liksom, vore skitkul...

Svar: Fixade ju värsta resan nu ju, men du tjatar ju om ett annat resmål.
Livet På En Kant

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela