Real Time Analytics

Livet På En Kant

Jag hoppas att han kommer snart igen

Publicerad 2012-10-15 17:33:00 i Vanlig vardag,

Det gör jag faktiskt. Jag kan inte fokusera så mycket på det. Här är det faktiskt så att jag måste förlita mig på attraktionslagen. Det ska bara vara så. Jag vet det.

Just nu håller jag på att fokusera på mitt nya jobb. Idag kom jag inte iväg dit, men jag ska dit imorgon tänkte jag. Om det passar alla parter vill säga. Jag kan inte arbeta på ett ställe där jag har ångest för att komma tillbaka. Då är det dags att byta. Det är bättre att ge min tjänst till någon anann som behöver den bättre.

Idag var jag iväg en sväng till Uppsala. Det är roligt att se något nytt. Vi hade väldigt trevligt. Nu ska jag ner och ta in hästarna. De vill nog inte vara ute i det här regnet. Det skulle inte jag vilja iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela