Real Time Analytics

Livet På En Kant

Jag har fått tid hos den "riktiga" neurologen nu

Publicerad 2012-10-22 12:42:28 i Vanlig vardag,

De flyttade fram min tid på KS redan till imorgon eftermiddag. Det var ju bra. Jag känner dock viss oro då de ska testa nervbanorna och det känns måttligt roande. Jag undrar lite om det gör ont och så. =/ Det är ju bättre att ha det gjort så snart som möjligt.

Ni ska få höra något SENSATIONELLT också. DE KOMMER ATT UTREDA EV BIVERKNINGAR FRÅN CIPROFLOXACIN. Det är helt otroligt. Det tragiska i det hela är att vi kan konstatera hur jävla dålig man ska bli innan man verkligen får hjälp. Nu blir det iaf så. Äntligen kan det bli någon ordning på det hela. Anledningen till att de inte gjort något under helgen beror helt enkelt på att de väntat på KS. Uppenbarligen hände iaf något eftersom det nu blev lite fart på dem.

Det är ju bara att konstatera att man för att få hjälp ska behöva

*bli medvetslös
*tappa talförmågan
*vara förlamad
*bli så dålig att man behöver larm hemma

Det är fyra av grejerna som jag kan räkna upp bara här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela