Real Time Analytics

Livet På En Kant

Jag har en flaska vin

Publicerad 2012-10-25 21:15:00 i Vanlig vardag,

Det är en speciell flaska och den har stått länge hos mig nu. Den här vinflaskan är speciell för jag bestämde en dag för et tag sedan att jag ska dela den med en väldigt speciell person.

Just nu står den och dammar och den lär damma ett tag till. Inte för att jag inte säger att möjligheten att träffa den här personen inte finns just nu utan för att jag faktiskt är sjuk. Möjligheten finns varje dag, varje minut och varje sekund. Det är bara våra val som avgör när vi kommer att träffas.

Flaskan har blivit en symbol för var den delen av livet ska ta mig och så ska det förbli. Jag tycker om att den är dammig. Det betyder bara att tiden har mognat och snart är redo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela