Real Time Analytics

Livet På En Kant

Jag fick inte komma hem ändå

Publicerad 2012-10-19 19:45:53 i Vanlig vardag,

Efter mycket hit och dit och fram och tillbaka är jag kvar på Danderyd. Ena läkaren, den braiga, kom tillbaka och sa att det ändå var bäst om jag var kvar här.

Jag har fortfarande talsvårigheter, eller jag kan knappt prata. Det som ändå kom ut bra från dagen var att jag "pratat" med en psykiatriker som konstaterade att jag inte är deprimerad och att det han inte alls såg någonting som inte tydde på en biverkning från den tidigare medicinen.

Jag vet inte vad som händer nu. De har skickat en remiss till KS där de skriver att jag ska göra något nervtest. Dvs att de ska testa nervbanorna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela