Real Time Analytics

Livet På En Kant

Jag borde väl skriva ett inlägg

Publicerad 2012-10-28 19:44:14 i Vanlig vardag,

men jag orkar inte. Jag har inget att skriva om. Vad man än skriver här är det fel. Skriver man något som man anser är roligt för att slippa det eviga lidandet är det fel för då är det någon som tar illa upp.
Skriver man något negativt delar man bara med sig av sin pessimist. Så varför skriva?
Det lär sluta med att jag skiter i dem som anser att det är fel att skriva roliga inlägg när man är dålig och att jag borde ägna mig åt annat och kör på med mitt gamla vanliga. Passar det inte så läs inte. As simple as that!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela