Real Time Analytics

Livet På En Kant

Ibland kanske det helt enkelt bara ÄR meningen

Publicerad 2012-10-05 11:50:49 i Vanlig vardag,

Ibland känns det bara som att ALLT jävlas. Precis samtidigt dessutom. Den här gången, ni vet med sjukdom och allt kändes det som att allt kom samtidigt. Jag har verkligen arbetat den här gången på att tänka positivt och inte fastna i allt svart.

Jag har dessutom haft TVÅ som skulle flytta in i boxen och som har dampat. Satte ut en ny annons nu och det hörde av sig en jättetrevlig person som kändes som att hon skulle passa in jättebra. =)

Nu kanske allt blir perfekt och toppen ändå. Det känns nästan som det. Hon som kom och tittade på Ante igår kanske inte är så tokig trots att det kändes så jobbigt innan.

Allt har nog en mening. Det är bara inte meningen att vi inte ska förstå vad i början. Det kan vara så att man ser meningen i efterhand.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela