Real Time Analytics

Livet På En Kant

Helvetet håller på att flytta ut. =D

Publicerad 2012-10-09 19:41:46 i Vanlig vardag,

Just nu flyttar det ut. Det är sååå skönt att bli av med det. De fick inte plats med hela så de kommer tillbaka och hämtar det sista snart. Det är så skönt för nu får jag plats med mina möbler som jag ska ha istället.

Grejen är den att nu när den här åkte ut känner jag nästan att jag vill ha möblerna lite annorlunda. Min plan är att ha lägenheten färdig till helgen och då bjuda hem några. Jag tänker inte ha festen då, men några ska jag bjuda hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela