Real Time Analytics

Livet På En Kant

Fungerar inte attraktionslagen nu? =(

Publicerad 2012-10-09 16:14:33 i Vanlig vardag,

Jag fick inte tv-bänken.Nu kanske ni tänker haha, där fick du, men så var det faktiskt inte. Jag kunde egentligen inte hämta dem. Grejen är den att även om jag låter sjukt överväldigande över livet är jag fortfarande ganska muskelsvag. Det gör sjukt ont om jag ska bära något och det känns som att både armar och ben ska gå av.
 
I min önskan om möbeln skulle det även ingå hemkörning. =) Här var jag ju tvungen att hämta möbeln. Min tv-bänk kommer. Jag är inte orolig utan det är bara att vänta. Just nu känns det som att jag har annat att lägga energin på. Tv-bänk önskad - check! Nu är det bara att göra annat. Jag måste planera för min 39500:- som jag ska få in nästa månad. Jag har skickat till Universum om det. Jag har dessutom gjort en rimlig plan för det så det finns inget som inte ska fungera för att få till det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela