Real Time Analytics

Livet På En Kant

Feta ångestattacker.... =(

Publicerad 2012-10-17 11:09:36 i Vanlig vardag,

Jag mår fortfarande aspiss och får feta ångestattackerna. Däremot händer det bra saker så jag får försöka se till dem.

Får hjälp med Norton idag av den nya medryttaren. Det är toppen! Hon hörde precis av sig. Jag har varit en dålig människa och inte hört av mig till mina medryttare som jag skulle. Det är bra att det är ordning på dem.

Nu ska jag iväg på läkarbesök. Igår släppte jag ut andra stallets hästar också och det tog mig ca 1h och 20min och efter det var jag tvungen att sitta i soffan till kl 14-15. Vad fan ska jag göra? Jag kände mig så himla pigg och glad förra veckan och nu är allt helvete igen. Det här var ju redan innan det här med hundarna och allt.

Kommentarer

Postat av: fanny

Publicerad 2012-10-17 20:20:09

Livet går upp och ned. just nu har du en nedgång så det är bara vänta och hänga med på uppåtturen sen :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela