Real Time Analytics

Livet På En Kant

Enligt attraktionslagen...

Publicerad 2012-10-06 16:59:48 i Vanlig vardag,

...ska man ju önska sig saker. Jag har några saker jag önskar mig nu. Nu är det lite kort varsel, men jag tänker önska mig ändå.

1. Jag önskar att denna person kommer imorgon igen så jag kan få en ny chans att försöka. Jag önskar mig också att det passar så han kommer och pratar med mig.

2. Jag önskar att någon kommer förbi och kan hjälpa mig att köra lite skräp till tippen. Kan ju som inte köra bil just nu. Jag har en del som ska dit och jag skulle vilja bli av med det precis imorgon.

Det var det så länge. Jag återkommer kanske med mer senare ikväll. =)

Nu ska jag göra middag, öppna min vinflaska och känna den otroliga lättnaden komma över att möblerna är på väg ut och nya på väg in. Det kommer att bli sååååå bra! =D
Pratade med hyresvärden idag om att jag vill "laga" väggen så det ser snyggt ut. Han skulle komma in och kolla på det senare. Jag behöver lite spackel och så. Väggen har rört sig i hörnet. Jag borde kunna fixa det själv, annars får jag väl göra en speciallagning a la sängen med en kartong eller något annat passande. ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela