Real Time Analytics

Livet På En Kant

En sak blev iaf bra! ;-)

Publicerad 2012-10-03 17:33:34 i Vanlig vardag,

En sak blev lite bra, men jag vågar inte skriva om den här på bloggen. Vill man veta den får man fråga. =) Det har inget med någon person att göra utan en sak som jag gjort och inte kan dela med mig offentligt.

Angående mitt förra inlägg har jag iaf fått respons på att sätta ihop sängen av en man som ville hjälpa mig. Ta inte illa upp, men egentligen är du fel man. Hmpf... Nåväl, huvudsaken är att jag får ihop sängen. Sedan kan jag lösa resten.

Den andra mannen får som sagt dyka upp innan jag fått ångest och den börjar faktiskt komma. Just nu orkar jag inte med något som inte är bra och det är det jag är så rädd för. Att det inte ska vara bra. Hjärnans erfarenhet säger att den här mannen inte är intresserad och att jag borde skita i det...och det är när den talar som jag får ångest. Jag pallar inte en gång till, inte just nu. Jag mår fan dåligt som det är. Egentligen är det dumt att försöka just nu. Sannolikheten att jag ska bli besviken är alltför stor så jag borde bara lägga ner. Dyker han upp snart kan jag försöka en gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela