Real Time Analytics

Livet På En Kant

Det verkar inte finnas någon ände på det braiga! =D

Publicerad 2012-10-12 09:59:10 i Vanlig vardag,

Jag är i chock för vad jag precis upptäckte. Behöver man bara tro och önska att allt ska gå ens väg för att det ska fungera?

Det börjar inte bara vara min tro utan även min övertygelse. Nu ska jag fokusera på allt det jag vill. Helt plötsligt har jag börjat se potentialen i allt det jag gör. Allt som finns runt omkring mig kan bli till det jag önskar att det ska vara.

Nu är det inte så att jag på något sätt blivit frireligiös. Jag har fått en personlig utveckling som fått en extremt snabbt stegring bara. Jag ser framemot vad som ska hända härnäst.

Idag har jag ju planer som jag vill ha avslut på.

Kommentarer

Postat av: L

Publicerad 2012-10-12 11:39:31

Ja du, hur skulle du klara dig utan mig och min vägleding? ;-) Jag borde vara din husgudinna..hahaha

Svar: Antagligen, händer sjukt mycket just nu.
Livet På En Kant

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela