Real Time Analytics

Livet På En Kant

Dagens tips!

Publicerad 2012-10-05 16:09:58 i Vanlig vardag,

Utan det här tipset överlever ni antagligen inte dagen

Om ni någonsin behöver stödja upp sängen med en kartong för att ni inte får dit sista benet. Välj en stabil kartong. Sannolikheten att man till dag 2 kommer att glömma bort att man tog en kartong till sängen när benet inte gick att få dit är överhängande. (Jag talar av egen erfarenhet). Det som händer när man glömmer är att man sätter sig väldigt hårt på sängen och kartongen knakar. Vid bristande kvalitet på kartongen finns fallrisk. Alltså, dagens tips, välj en stabil kartong.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela