Real Time Analytics

Livet På En Kant

Träffat en läkare idag

Publicerad 2012-11-07 16:06:14 i Vanlig vardag,

Det var mest för att sjukskrivningen från sjukhuset gått ut och jag behövde förlängt. Han ställde diverse frågor. Det är som att börja om från början varje gång man träffar någon. Det slutade iaf med att han jag blev sjukskriven fram till och med sista november. Jag är sjukt osugen på det, men jag kan fan inte jobba. Läkaren började med att sjukskriva mig fram till årsskiftet, sedan sa han, nej, det är lite väl pessimistiskt. Fy fan! Jag kommer att hinna bli deprimmerad.

Jaja, bara att överleva och försöka bli friskare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela