Real Time Analytics

Livet På En Kant

Stallinnehav: näringsverksamhet eller hobbyverksamhet

Publicerad 2012-11-09 08:05:00 i Vanlig vardag,

Jag fick hjälp att släppa ut hästarna i morse, men det blev tidigt. Eftersom jag omöjligen kan somna om sitter jag nu här och läser på lite om hur jag ska bedriva stallet. Mycket krångliga regler är det iaf. Jag måste få lite klarhet. För att göra det enkelt för mig skickade jag frågan vidare till Skv på en gång. Hihi! Det är så man gör. Det är tur att jag har bra kontakter.

Just nu sitter jag och funderar på om det kanske inte är lättare att ha det som en hobbyverksamhet. Det kanske helt enkelt är det jag ska ha det som? Rent juridiskt alltså. Helt ärligt så vet jag inte. Jag tänkte sätta mig in i situationen lite mer under dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela