Real Time Analytics

Livet På En Kant

Manligt besök

Publicerad 2012-11-19 21:47:42 i Vanlig vardag,

Idag blev det besök här. Det är roligt. Jag är fortfarande sjukt trött sedan i lördags när jag gjorde lite för mycket. Jag tycker inte att köra två halvfulla skottkärror är mycket, men uppenbarligen var det det. Dessutom har jag känt mig betydligt hängigare dagarna efter det och idag hade jag till och med yrsel. Jag tänkte ta det lugnare några dagar nu. Jag vill inte bli dålig igen, eller sämre kanske jag ska säga.

Besöket idag var av manligt kön och det är bra. Det kan komma fler män hit. Inte mig emot. Det behövs.

Jag har ju bestämt mig för att jag ska hitta någon nu. Nu var inte det här besöket av den karaktären för min del, men det är en början i rätt riktning. Helst vill jag ju träffa den här som jag träffat förut, men jag blev sjukt sårad av honom och jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela