Real Time Analytics

Livet På En Kant

Jag vill träffa den här mannen idag

Publicerad 2012-11-24 16:43:00 i Vanlig vardag,

Det vill jag Jag har ingen lust att vänta längre. Jag tycker att han borde höra av sig och säga att vi ska gå på bio. Han kan välja film å så, det kvittar för mig vad jag ser. Jag vill bara träffa honom.

Frågan är ju bara hur det ska gå till. Vad är sannolikheten för att han skulle höra av sig just idag? Och vad är sannolikheten att han skulle höra av sig öht? Han brukar iaf vara bra på att få till det på slumpen på något sätt när jag önskat mig att han ska komma och så. Vi får väl se...

Det skulle ju räcka att han skrev ett sms att han hämtar mig kl bla bla bla, sedan gör han det och vi åker iväg. Snacka om perfekt kväll.....
 
Jag vågar ju inte höra av mig på något sätt eftersom han dissat mig flera gånger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela