Real Time Analytics

Livet På En Kant

Jag är nöjd när jag fick facebooksnoka lite

Publicerad 2012-11-25 11:25:03 i Vanlig vardag,

Ja, faktiskt, jag gör ju det. Dock är jag livrädd för att råka klicka på lägg till vän-knappen. Det hände en gång när jag snokade på en annan person. Då blev jag tvungen att blockera den personen.

Som ett under var det helt plötsligt möjligt att titta på en logg som varit stängd. Det var toppen. Det kändes riktigt bra.
 
Det finns en annan jag tänker blockera. Bye, bye säger jag bara till den personen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela