Real Time Analytics

Livet På En Kant

”En frisk människa önskar sig en miljon saker men en sjuk önskar sig bara en sak”

Publicerad 2012-11-21 12:02:06 i Vanlig vardag,

Jag som trodde jag var mycket bättre. Det var jag iofs också, men jag fick en ordentlig dipp i veckan. Den här gången lyckades jag hålla kroppen uppe utan "kollaps" och det var ju bra. Jag vet inte hur pass bra jag är än eftersom jag knappt gjort något. Den här gången tänkte jag bara vänta ut.
 
Tacksamt nog har jag en massa filmkanaler på min tv, som jag efter snart ett år har fått igån. Inser ju att jag måste skaffa en bättre tv. Den här är ju både liten och gammal. Det får bli senare.
 
Jag börjar bli sjukt less på att inte kunna göra något samtidigt som jag inte orkar. Det är tur jag har tvn så länge.....
 
Det är svårt att hålla gnistan uppe men efter att ha läst: ”En frisk människa önskar sig en miljon saker men en sjuk önskar sig bara en sak”, tänker jag att det nog är bäst att önska sig saker ändå. Inte ge upp liksom.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela