Real Time Analytics

Livet På En Kant

En eftermiddag i Uppsala

Publicerad 2012-11-25 20:55:23 i Vanlig vardag,

Vi skulle ju åka en sväng på IKEA, det blev det också. Lite stressigt blev det och vi fick rappa på för de skulle stänga innan vi egentligen var färdiga. Min sambo har dock shoppat det hon behövde för sina klädförvaringsbehov. Själv köpte jag bara en hängare till garderoben så jag kan flytta lite sjalar från toaletten där de hänger i vägen just för tillfället och möblera om lite bland mina kläder i garderob och byrå. Det blev också 4 juleljus som var numrerade. Vi ska ha värsta julmyset i våran lägenhet och då behöver vi adventsljus.

Dessutom vill ju jag kunna bjuda in en speciell person, ni vet ;-), och vi tjejer vill gärna piffa lite innan. Hemmet behöver en liten skjuts i rätt riktning och det går inte så fort just nu. Jag är ju inte direkt kry.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela