Real Time Analytics

Livet På En Kant

Dags för läkarbesök

Publicerad 2012-11-27 09:39:48 i Vanlig vardag,

Snart är det dags för ännu ett läkarbesök. Jag hoppas kunna få ta några vettiga prover. Det finns ett prov det tagit på mig där man kan ta prov på både "uppvägen" av ett ämne och hur mycket som kommer tillbaka ner. Där har det bara tagit proverna på hur ämnet går ena vägen. Det här skulle kunna ge något. Jag hoppas på det. Speciellt eftersom det faktiskt avviker på det provet som är taget.

Vi får väl hoppas på att det snart kan komma till någon lösning för det här är helt värdelöst tillstånd. Jag vill verkligen vara frisk. Jag kan liksom inte göra något som jag tycker om att göra. Kroppen orkar dessutom inte med någon fysisk ansträngning så jag kan inte ens ta en promenad någonstans, eller bussen för en liten utflykt. Att köra bil är uteslutet.

Nej, fram för en lösning. Jag önskar att det fanns reservdelar till kroppen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela