Real Time Analytics

Livet På En Kant

Dagens vidsomsord

Publicerad 2012-11-06 11:07:00 i Vanlig vardag,

Fick det här på min newsfeed idag från en grupp som jag är med i på Facebook. Jag känner att det passar bra att lägga upp just idag.
Varsågoda!

Kärlek handlar om att vårda ♥ Lycka är att kunna le ♥ Le för att det kan öppna ett hjärta som är stängt ♥ Rikedom är att ge utan att vänta något åter ♥ Så var rädd om glädjen i livet för allt vackert vi ser ses med kärlekens öga ♥ Jag andas,ler .ger. njuter ser ,älskar och är tacksam för livet med det hoppas jag ni finner något som kan fånga er dag ♥

Lev idag, imorgon kan det vara försent.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela