Real Time Analytics

Livet På En Kant

Tid för arbete

Publicerad 2012-05-11 05:31:21 i Vanlig vardag,

Arbetsdagen börjar nu, åtminstone i mitt eget stall. Är precis på väg ner till stallet för att göra iordning sista hagen. Eller, ja, det kommer ju inte att bli helt färdigt. Den nya hästen vill ha tråd runt sina stolpar. Igår regnade det som tusan när jag gick ner och jag bestämde mig för att det är bättre att kliva upp och göra färdigt idag istället. Vilken tur att jag börjar på mitt riktiga jobb kl 7. Hehe!

Nu känns det iaf bättreigen att kliva upp. Det var rätt jobbigt att inte vara vän med min vän. Han sa ju samma sak. Nog om det. Ikväll hoppas jag hinna och orka rida Ante. Det har ju varit två dagar FULLA med jobb där jag inte ens har kunnat tänka tanken att få till en liten snabbsväng. Nu blir det ju så för alla ibland. Jag hoppas bara att jag inte är så trött att jag inte alls orkar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela