Real Time Analytics

Livet På En Kant

Och vad tror ni hände?

Publicerad 2012-05-10 22:11:35 i Vanlig vardag,

Det blev inte den totala förnedringen. Istället dök han upp som räddaren i nöden och jag fick hjälp med något som annars hade känts som ett mardrömsprojekt och nästintill omöjligt idag faktiskt. Snacka om ängel. Det är nästan så att han är den perfekta mannen. Som en man ska vara alltså.

Det blev ett litet missöde i hjälpen när det inte blev exakt som petimeter-Jenny vill ha det. Varpå han genast frågar om jag ville ha det på det perfekta sättet. Ja, svarade jag med ett leende. Syntes det på min blick? Mmm, var det jag fick till svar. Jag tror inte han vill att jag är sur igen, eller rättare sagt. Det sa han att han inte ville. Han sa att det blev så jobbigt då. Innan vi tog farväl för dagen frågade han: Är vi sams nu? Och vad ska man säga efter att ha fått hjälp med det som annars känts omöjligt? Han betalade dessutom, (precis som en man ska) och sa när vi skulle åka och handla. Det här är som det brukar vara frun bestämmer och mannen betalar. =) Vi kan sammanfatta: Han har förstått!

Kommentarer

Postat av: Aj

Publicerad 2012-05-10 22:31:55

gillar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela