Real Time Analytics

Livet På En Kant

Möt mig respektlöst och jag trycker tillbaka skiten i käften på dig.

Publicerad 2012-05-12 22:43:19 i Vanlig vardag,

Jag är så jävla trött på att ta skit. Ni anar inte! Idag blev det dock ändring på det. En person blev assur, men det skiter jag i. Delen när jag kunde tala om för den här: Hur man än gör på det här stället får man ändå bara skit så det gör sak samma. En stund senare i diskussionen kunde jag även få säga: Vet du, jag skiter i vilket! Vet ni hur skönt det var? Det var det faktiskt. Det här är min nya stil. Möt mig respektlös och jag trycker in din skit i käften på dig.

Jag har några på listan över de som ska få äta skit. Den som står högst har jag en fråga till, eller flera faktiskt. Jag ska fråga personen om hon bemöter sina kunder på samma otrevliga och fittiga sätt som hon bemötte mig en morgon här i veckan. Nu är ju vi dennes leverantör och hon är kund, men sak samma. Det är själva principen. Jag tänker dessutom tala om för den här att om man bemöter MIG på det sättet tycker jag faktiskt att hon kan be om ursäkt. På en gång faktiskt.

Det finns inget som säger att bara för att man har en åsikt att framföra behöver göra det på ett otrevligt sätt.  Det säger ju mest om den personen som inte kan göra det på annat sätt. Nej, ät din skit är det som gäller om du ger mig någon från och med idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela