Real Time Analytics

Livet På En Kant

Konversation mellan en man och en kvinna

Publicerad 2012-05-24 21:27:42 i Vanlig vardag,

Jag har en liten konversation på fb med en man. Här ser ni en äkta konversation.....

nähä, hur skulle jag skrivit då?
order 
om jag skriver. Om du är vaken kan du ringa vid 22?
mycket bättre
Eller, jag har tid att prata om 30 min då jag tagit in hästarna?
visst
jag skickade om du vill prata kan du ringa
diger det?
absolut
fast han verkar inte vilja ringa upp
fast han kanske gick in i duschen eller något
det har gått en minut!
ja, jag borde ha fått svar
det är så kvinnor fungerar
tydlingen inte alla...
Han ringer väl när han har tid
hahahaha
ja, för om man vilar har man inte tid?
han sover väl
eller äter
eller skiter
ge honom mer än två minuter
alltså, det är här kvinnor skiljer sig från männen vi kan skita och smsa samtidigt.
21:24
vi måste koncentrera oss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela