Real Time Analytics

Livet På En Kant

Jaha, ska jag flytta nu, eller?

Publicerad 2012-05-22 11:08:28 i Vanlig vardag,

Det känns som att tiden, eller rättare sagt orken, att skriva inlägg den senaste tiden helt enkelt inte funnits. Det har ändå hänt en del roliga saker. Balnd annat så blev jag bjuden på fest nästa helg en bra bit bort. Får se om jag lyckas och orkar ta mig dit. Det skulle vara sjukt kul iaf.

Jag har också fått ett erbjudande om att flytta. Det skulle vara bra ur mer än ett perspektiv. Det hästmässiga perspektivet får en tia av tio möjliga. Jag skulle även kunna påbörja min butik till 100% och köra stenhårt på det. Problemet är ju bara: Vill jag verkligen bo där? Jag vet inte. Jag har inte den blekaste faktiskt. Festen är dock där så att åka på den skulle kunna vara en början. En annan aspekt som inte är positiv är att jag har värsta bästa boendet just nu och ett fullt funktionsdugligt stall. I förlängningen ser jag dock vissa begränsningar vilka inte finns på det andra stället. Suck! Livet är fullt av valmöjligheter och vad fan är det som avgör om det är rätt val man gör, eller inte?

Usch, ingen idé att tänka så långt, än. Idag är det stallarbete som gäller och först ut är lite ridning av Ante, nummer två är att fundera ut en bätrte lösning i hagen och nummer tre att göra andra saker som ligger på måste-listan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela