Real Time Analytics

Livet På En Kant

I´m happy now!

Publicerad 2012-05-02 06:06:15 i Vanlig vardag,

Nu ska jag iväg till jobbet för att arbeta ännu en dag. Livet är så lätt att leva just nu. Det blev ingen lasagne igår. Istället med blev lax med spenat fast det är inhandlat för att äta lasagne. Gött! Naturligtvis blir även lasagnen lagad a
åt mig. =)

Igår harvade jag en hel åker och eftersom jag inte behöver extraarbeta ikväll kanske jag ska så och då kan ni få en bild när jag kör. Jag har ju sällskap där i traktorn. Hejdå! Ha en lika bra dag som jag tänk ha kära vänner så hörs vi senare. =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela