Real Time Analytics

Livet På En Kant

Fest med irländare=en blandning mellan norrlandsfest och finfest

Publicerad 2012-05-27 14:27:17 i Vanlig vardag,

Efter min snygga entré gick jag hem till mig, drog i mig lite vin snabbt. Obs! Rekommenderas inte att snabbdricka vin i andra sammanhang. Man blir faktiskt lite kalas i pallet av det. Igår var det behövligt. Efter det knallade jag ner och sa: Are you having a party without me? Det räckte som inbjudan.

Fick omgående ett glas i handen och kunde börja dricka vidare. Jag är ingen bra drickare. Jag blir full, pratar för mycket, alldeles för mycket. Nu behöver vi inte gå in på detaljer.

De frågade var min pojkvän sa och jag svarade att han inte är min pojkvän. Alltså jag är fan hopplös. Nu har jag dejtat en som vistas i stallet, umgås alldeles för mycket med en som vistats på jobbet samt hånglat loss med en som bor 100m från jobbet som dessutom jobbar med den som vistas i stallet. Nåväl, jag låg ju iaf inte med han som bor vid stallet. Fast det kanske jag borde gjort. Han var en jävel på att kyssas. Kanske måste ta och lägga honom på listan över dem som jag ska ligga med. Kysser man så bra hamnar man automatiskt utan senvägar på den listan.

Så här första gången man är med i ett gäng kanske det är dumt att ligga med någon. Man kan ju få någon form av horrykte och det vill jag ju inte. Jag kan väl åtminstone vänta till gång nummer två.

Jag kan också berätta för er att jag fick äran att se en annan irländares bara rumpa då han i fyllan och villan först höll på att välta alla glas och burkar på bordet på väg upp från soffan. Sedan ställer sig mitt framför tvn när nästa lands låt i ESC inleds, jag antar att han tyckte de var dåliga för han böjde sig bara fram och drog ner shortsen och visade bara rumpan.

Jag fick också veta att jag har stora bröst. En lyfte också upp armen och sa: She has big boops, doesn´t she? Som en komplimang då och det kändes ju inte illa på något sätt.

En skulle cykla hem, men återkom efter 10 min med svaret: The cough seems better than the ditch to sleep in. Och jo, han kom nog 10 meter på de 10 minutrarna för cykeln ligger nedanför huset i slänten.

Svaret på frågan om det var en bra fest måste jag säga ja: Antagligen 5 av 5. Jag blev ju dessutom erbjuden ett ligg så det heter nog att den får sex av sex möjliga.


Det var tydligen inte så lockande att sova där nere.

Kommentarer

Postat av: fanny

Publicerad 2012-05-27 16:03:43

Hahaha det låter som att du hade en trevlig lördagkväll =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela