Real Time Analytics

Livet På En Kant

Det går framåt med Ante nu

Publicerad 2012-05-23 06:26:36 i Vanlig vardag,

Igår när jag red var han mycket bättre än han varit innan. Det går fortfarande knackigt och han slänger med huvudet emellanåt. Nu menar jag inte att han går knackigt som att han är halt utan han går knackigt bara för att han hittar på en massa andra saker under ridpasset.

Igår gick det iaf bättre än tidigare dagar den senaste tiden. Jag vet inte om jag kör på rätt linje, men innan när jag körde på en alternativ linje började han få ont i ryggen och då anser jag nog att den linjen är fel. Mina hästar har aldrig haft ont i ryggen och med tanke på att även Norton fick det kanske man ska ta sig en fundera. Nej, om det är så, då får hästarna gå "lite sämre" och inte ha ont. Så enkelt fungerar det hos mig.

Nu ska jag dra mig iväg. Idag har jag en del att göra. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela