Real Time Analytics

Livet På En Kant

Bäbistillverkning pågår!!!!!!!!!!!!!!!!!

Publicerad 2012-05-28 16:12:41 i Vanlig vardag,

Jag säger bara: Snacka om magkänsla. Jag glömde anmäla min häst på sprangrulla.se igår och fick ringa och kolla att det var ok att jag fixade med det idag istället. Snacka om att magkänslan sa rätt när de nu på eftermiddagen skickade sms och meddelade att MB semineras idag. Fatta alltså! Hästen står 16 mil bort och jag har sådan känsla ända. =) Nu är det bäbistillverkning i hästfabriken. Ni får gissa hingst naturligtvis! Ni får fem frågor att ställa som ledtråd. Det är först till kvarn som gäller. Ni som vet får naturligtvis inte gissa.

Kommentarer

Postat av: Aj

Publicerad 2012-05-29 10:49:20

Eftersom du faktiskt inte talade om för mig vilken hingst det är, så gissar jag på Briar!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela