Real Time Analytics

Livet På En Kant

Woho!

Publicerad 2012-03-10 17:01:40 i Vanlig vardag,

Han hörde av sig om tiden ändå. Jag ska inte vara så snabb att döma ändå. Jag hoppas för en gångs skull att det är en man som är trevlig och som är något jag vill ha. Och som vill ha mig isf. Tyvärr tror jag att det förstnämnda är svårare att uppnå än det sistnämnda jag känner mig inte särskilt impopulär faktiskt. Tvärtom! Det är bara det att jag faller för fel personer och helst då dras till riktiga svin.

Nu är det ändring på det. Det heter inte längre "jag vill inte ha ett svin". Numer heter det "jag vill ha en bra och trevlig kille som behandlar mig väl och med den respekt jag förtjänar".

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela