Real Time Analytics

Livet På En Kant

Vilken är bäst?

Publicerad 2012-03-13 18:15:02 i Vanlig vardag,

Jag tog lite bilder på väg upp från stallet alldeles nyss, men har lite svårt att bestämma mig för vilken som blev bäst. När jag väl hade laddat upp dem på datorn kom jag på att ingen av dem kanske blev som jag ville. Jag kom på att jag nog letade lite med djup i de första med staketet till vänster och de längst ner ville jag ha lite annan ton i färgen på. Där ville jag dessutom att kyrkan i bakgrunden skulle bli lite mer central i bilden. De blev nog ok ändå. Jag redigerar ju aldrig bilderna. Det här är originalen precis som när de fotades. Ni kanske kan komma med lite åsikter? =P






























Kommentarer

Postat av: we will never walk alone-ta inte allt på allvar

Publicerad 2012-03-13 21:03:36

Härliga färger på bilderna.



Sv: Haha du menar att jag har en turblogg? ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela