Real Time Analytics

Livet På En Kant

Video i trav och en i galopp

Publicerad 2012-03-21 21:06:00 i Norton,

Här kommer de två sista filmsnuttarna på mig och Norton från idag. Höger varv är vårat sämre. Han kändes lite hängig och framtung idag. Jag antar att det var för att han hade lite ont i ryggen. Han brukar vara lite mer spänstig i galoppen och inte ha tendensen till fyrtakt. Jag vet inte, jag är ju lite gnällig idag.

Hur tycker ni det ser ut? Det kanske duger till en LB, inte fan vet jag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela