Real Time Analytics

Livet På En Kant

Bilder på Antes ben idag.

Publicerad 2012-03-03 07:48:17 i Vanlig vardag,

Jag är ingen morgonpigg människa så varför vaknar jag kl 0630 av mig själv en lördag? Det kanske är bäst att inte grubbla så mycket över det. Tacka och ta emot. Det ser ut att bli toppenväder ute idag och då kan man inte bli mindre än lycklig.

Hunden undrar dock varför vi inte redan är klara i stallet utan fortfarande sitter hemma.

Igår bytte jag bandage på Antes ben och det är fortfarnde svullet. Som om det inte är nog med det han hade verkar han ha fått mugg  nu också. Suck och stön! Jaja, bara benet läker kan jag fixa det andra senare. Jag ska ta lite bilder idag på hans ben och så får ni se. Igår hade han ingen feber och jag hoppas att han inte har det idag heller.  Det är ju sista dagen på penicillinet och han borde vara feberfri. Jag hoppas bara att den inte kommer tillbaka sedan. Bilder kommer vid lunch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela