Real Time Analytics

Livet På En Kant

Välj själv: Sexigare eller lite bekvämare! 1 för 10:-, 2 för 15:-

Publicerad 2012-03-25 21:40:29 i Vanlig vardag,

Här är ett litet urval av trosorna som finns till försäljning. Det är naturligtvis nya och det finns massor med färger.

En del är i Size: Free och även om man önskade att det vore fritt val skulle jag nog inte rekommendera dem till någon över 42. Jag kan ha dem, men det är gränsfall. Sedan finns det andra som heter S,M,L,XL och där var XL åt det lite större hållet på mig.

Size Free är väldigt stretchiga och kan användas från stl 36-42.
ALLA trosor här nedanför finns i andra färger. Lägger in fler bilder senare.







De här tycker jag är snygga. De är i ett lite mjukare tyg och ser nästan lite virkade ut. Size: Free, men något större än andra Size: Free. Tom stl 42


De här finns i stl L-XXXL och jag satte på mig XL och de satt perfa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela