Real Time Analytics

Livet På En Kant

Späckat schema imorgon

Publicerad 2012-03-01 22:00:52 i Vanlig vardag,

Besöksstatistiken på bloggen har verkligen ökat de senaste dagarna. Det är nog tack vare Antes lilla olycka. Har lite mer bilder att lägga ut, men det blir nog tidigast på lördag. Om ni får er ett inlägg under morgondagen från mig kan vi ju säga: Jippi! Då har ni tur. Schemat är fullspäckat från klockan 5 på morgonen då jag kliver upp fram till 10-11 på kvällen. Jag måste hinna göra färdigt allt i stallet  på morgonen innan jobbet. Det är möjligt att jag sagt det här och blivit senil redan, men jag är sjukt trött nu. Kommer inte att ha några sömnsvårigheter ikväll.

Det blir nog bra i stutändan iaf. Imorgon får jag bara ta och speeda som en galning. Finns inget annat att göra. Som om det inte vore nog med allt jag ska göra kommer lunchen att gå åt till att åka hem och ta in Ante och Norton.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela