Real Time Analytics

Livet På En Kant

Roligt att sälja lite saker

Publicerad 2012-03-26 06:38:21 i Vanlig vardag,

Igår la jag ut en del saker till försäljning. Det var roligt att få lite respons på det. Nu ska jag åka och jobba. Jag tar nog med lite saker till jobbet också. Idag blir det trosorna och bikinisarna för mer än så orkar jag inte bära med mig.

Ha det bra. Jag skriver nog ett inlägg om vad jag gjorde i helgen i eftermiddag för det hann jag inte igår när jag började lägga ut alla saker jag ska sälja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela